marți, 13 ianuarie 2009

provocarea pisoarului

Incep cu un moment introductiv.

Daca o sa fii printre putinii care intra aici ca ai vazut linkul la statusul de pe messenger si te intrebi de ce n-am mai scris de mult iti dau imediat raspunsul. Pentru ca sunt o lepra umana care nu duce niciodata nimic la sfarsit, pentru ca nu am avut chef, pentru ca nu am avut un subiect clar, pentru ca au aparut cateva jocuri care au trebuit terminate, pentru ca a trebuit sa mai cresc in nivel la jocurile pe care deja le joc.
Daca esti vreun cretin care chiar intra regulat sa vada daca am mai scris ceva inseamna ca esti cretin in toata puterea cuvantului, adica asta " CRETÍN, -Ă, cretini, -e, adj., s.m. şi f. (Persoană) care suferă de cretinism; imbecil, idiot. ♦ (Om) stupid, absurd. – Din fr. crétin.
Sursa: DEX '98"

A doua chestie din momentul introductiv; am fost la scoala, nu e chiar echipa suedeza pe care o asteptam, sunt cateva exceptii totusi. Oricum deja vine sesiunea si eu stiu numele la vreo 5 colegi din serie, atat de interesanti sunt.

Cam atat pentru introducere, sa trecem la subiect. Eram intru-un bar cu un amic si vorbeam despre scris chestii, ca de la profesionist la amator. Stiu ca o sa fiti uimiti dar eu eram amatorul aici. Si pe cand ascultam sfaturile pretioase si sorbeam din atotprezenta bere m-a trasnit...pisarea(ca eu ma pis des cand beau bere, des, mult si cu jet, dar asta e o alta poveste).

Mi-am satisfacut nevoia fireasca si m-am intors la conversatie. Pe la a 3-a vizita in locul sfant m-a trasnit iar, de data asta noul subiect.De fiecare data m-am pisat la acelasi pisoar, si de fiecare data incercam sa desfac cu jetul mucul de tigara aruncat acolo de cineva care folosise minunatul recipient inaintea mea(asta e o chestie pe care o fac sa nu ma plictisesc in timp ce ma pis).
Prima parte e usoara, sa desprinzi tutunul ramas si sa il imprastii peste tot, doar ca apoi sa-l impingi spre surgere, sa faci curat la locul de munca pentru etapele urmatoare.

Pana aici poate oricine, cu orice jet dintr-o singura pisare.
Urmeaza partea a 2-a cand trebuie sa desfaci hartia de pe filtru. Tine minte, se foloseste doar jetul, nu ai voie sa pui mana. Eu reusesc sa fac asta tot din prima pisare deobicei.
Sa imi dezvaluiesc tehnica.

Intai trebuie sa aduci mucul ala la perete si sa-l tii acolo ca sa nu aibe unde sa fuga. Apoi foarte delicat misti jetul in sus si in jos ca sa il rotesti si ca sa aflii unde e lipita hartia. Cand ai gasit lipitura concentrezi focul asupra acelei zone. Daca nu ai jetul destul de puternic poti sa incerci sa misti stanga-dreapta ca sa se dezlipeasca.
Bun, ai reusit si asta, ai dat hartia jos, o directionezi spre scurgere si ai grija ce-i faci ca sa intre sa nu te mai deranjeze.
Apoi iti concentrezi iarasi jetul pe ce ti-a ramas (eu cam pana aici ajung la prima pisare, imi mai ramane de cate o salva).

Asta e partea dificila rau, iti trebuie indemanare si un jet puternic fiindca trebuie imbitat bine filtru ala ca sa se desparta in cele 3 parti (asta presupune sa fie un chistoc de la o tigara care are filtru cu 3 parti, ca daca nu, aici ai terminat).
Ochiul se formeaza in timp ca sa-ti dai seama in ce parti e mai slabit, dar ideea de baza e ca trebuie sa tii jetul constant pe el, sa-l misti in toate partile, sa-l rotesti sa-i faci tot ce se poate.
Daca nu iese din prima nu te simti descurajat, chair si mie imi ia cateodata 2-3 ture de pisare etapa asta.
Pentru alte sfaturi nu ezita sa intrebi, sau daca deja esti profesionist si ai o alta tehnica te rog sa o impartasesti.

Din pacate aici se termina fabulosul meu comeback, e posibil sa mai revin cu alte sfaturi practice sau povesti despre jetul meu uimitor.

Niciun comentariu: