joi, 5 februarie 2009

plictiseala

am terminat cu sesiunea. sa spunem ca am terminat...bine pentru standardele mele. si pentru ca s-a terminat sesiunea a venit vacanta. in mod normal m-as fi apucat cu ambele maini de cur si as fi sarit in sus de bucurie, dar acum nu. vacanta inseamna ca tre sa ma intorc acasa in braila. si oricat de bucuros as fi ca vad lumea de pe aici (va stiti voi care sunteti)....kkt nu am ce face. am deja vreo 5 zile de cand sunt in braila si simt ca innebunesc. e plictiseala mare. ies la cateva beri si la 11 deja sunt in casa, ca pe aici asa se obisnuieste.
in mod normal n-ar fi o problema ca mi-as beli ochii in fata calculatorului si as sparge cateva capatzani, as creste cateva nivele cu caracterele noi si alte chestii de genu asta. dar junghiul asta de calculator de acasa abia mai ruleaza windowsu. pe vremea lui mergea, am terminat sute de jocuri cu el, da acum kkt abia se misca.

e o postare neamuzanta si proasta tare de tot dar ma plicitisesc in casa si mi-am ocupat cateva minute din timpul meu absolut neptretios in momentul asta. probabil o sa ma duc sa ma culc in 10 min...

Niciun comentariu: